Powerwalk

Förut idag så kom först Thim förbi och Devin blev lika livrädd som häromdagen när han såg honom. Vet inte riktigt vad det är med honom som är så skrämmande, men något är det väl.

Efter det plingade det på dörren igen och då var det min mormor och morfar som hade vägarna förbi.

Strax efter dem så plingade det igen och då var det Mikaela som kom och Devin blev ju överlycklig för de hade pratat i telefonen tidigare på dagen och då hade han sagt Mikaela komma och leka. Jag tror Devin har extremt bra minne för sin ålder för han kommer ihåg saker från ett halvår tidigare. Typ som när Mikaela skulle gå så ville Devin med och köpa glass, för det gjorde de sist Mikaela var här. Eller när vi var på apoteket i veckan så frågade han efter en fläkt som de haft ståendes där i somras, det mindes han minsann!


Iaf, efter att alla de gått så skulle vi iväg till Davids mamma på lite halloweenmiddag. Jag tog Vilde i vagnen och powerwalkade dit medan Devin och David tog bilen :) Kände mig faktiskt ganska duktig som gick i så rask takt hela vägen, är ju ändå en bra bit! Men jag behövde det och det var superskönt väder och sjön var helt vindstilla!
Vi fick god mat där och hade trevligt. Nu blir det mys i soffan!



Kommentarer:
Postat av: Maria

Heja dig, duktig du är:). Jo barn har allt bra minne, och lägger märke till saker som en annan inte alltid gör.

Postat av: marie

fullspäckad dag. ja det är skönt att få röra sig lite. känns som energi nivån ökar lite med alltid ett plus i kanten;)

2009-11-01 @ 20:05:58
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser ut som ugglas

2009-11-02 @ 09:11:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits