Shopping

Tog oss en tur till Karlstad på förmiddagen här för att se om vi kunde hitta en ny overall till Vilde då den vi köpt var alldeles för liten. Vi köpte en på Lindex som verkade mjuk och härlig, blev storlek 80 men hellre förstort än förlitet. Denna verkade vara så mjuk så han kan röra sig i den också, vill ju inte sätta på honom en för stel liksom.

Tog oss en vända till skopunkten också för att se om vi kunde hitta några bra vinterskor till Devin. De enda snygga och bra som de hade var bara storlek 22 kvar och det är ju lite för litet :/ Blev ett par andra i storlek 24 till honom så han kan väl ha dem lagom till våren eller något, sen blev det ett par till David också :) Jag hittade inget i min smak så jag struntade i det.

Kan ta kort på det imorn för jag orkar inte nu, ska sätta mig i soffan och glo lite på Grey´s!



Kommentarer:
Postat av: Anonym

kikar in,söta kidz du har

Postat av: marie

kul med lite shopping. var på skopunkten jag med men hittade heller inget. skönt att ni fann en ny och bättre overall till vildebus!

2009-10-04 @ 15:12:21
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits