Tappat lusten

Känns som jag tappat lusten för att blogga lite nu på senaste tiden. Vet inte riktigt varför, men jag hittar nog lusten snart igen tror jag. Den brukar komma tillbaka ganska snart igen.

Vore kul med lite mer kommentarer, det är ju det som får en att vilja lite extra. Varit väldigt mycket besök senaste, men dåligt kommenterat och det har kanske bidragit lite till minskad blogglust. Jag hittar den snart igen..

Har inte suttit mycket vid datorn överhuvudtaget faktiskt senaste tiden.. orkar inte och känner inte att jag har något att göra här riktigt.

Nu ska jag sova, sov gott allesammans!




Kommentarer:
Postat av: Anonym

ja blogga mer, jag läser den varje dag.

2009-10-11 @ 09:14:27
Postat av: Rijo

Men tråkigt.... Jag får den känslan jag med ibland... Men hoppas du hittar den igen. Det är så mysigt att läsa om dig och dina barn och vardagen. Kram

Postat av: sara

Hoppas den kommer tillbaka

2009-10-11 @ 11:29:48
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: marie

äh blogga när du känner för de. man kan inte alltid ha lust. sj har jag tappat lusten lite för bd. Men tonys släkt som inte träffar honom ofta kikar ofta där så därför jag har kvar den:P

2009-10-11 @ 17:47:57
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag har iaf börjat kommentera nu. Men jag vet hur det är med att tappa blogglusten...gör det ofta. Hoppas du hittar den igen

2009-10-11 @ 22:50:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits