Varför?

Varför är man så dum och stolt som människa ibland? Man kan ju undra..
Idag har jag flera gånger tänkt åå det måste jag berätta eller åhh det måste jag fråga om, men skriver jag? Nej! Klart jag inte gör det. Man är bra dum och stolt ibland och man kan ju undra vad man har att förlora när det inte känns som man har något nu ens? Hmm.
Jag är nog såhär för att bollen är hos den personen, den är inte hos mig nu. Jag tänker inte komma och ta den en gång till, det är inte mitt val nu! Det värsta är ju att det känns som man aldrig kommer få tillbaka den.. Jag kommer överleva och gå vidare, men jag kommer alltid se tillbaka och tycka att det är jobbigt!

Varför gör jag såhär mot mig själv?
Varför bryr jag mig när det är så uppenbart att det inte är ömsesidigt? :(


Piss.

Önskar jag visste hur man kunde lösenordsskydda vissa inlägg så man kunde få skriva av sig mer om vad man tycker och känner utan att andra kan läsa. Utan mer för att få ur sig det! Jaja..

Godnatt!

I miss u.



Kommentarer:
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Det är sällan försent att ta upp kontakten.

Kolla bara på Malin och mej! Tänk vad vi hade gått miste om en massa kul om vi inte hade blivit vänner och vad vi hade ångrat oss...

Följ ditt hjärta! Vem vet, du och den personen kanske kan bli lika bra vänner som Malin och jag är idag :)



Postat av: marie

men gumman vad är det som händer???? finns om du vill prata av dig det vet du!

2009-10-21 @ 22:17:24
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: emma

Det är jobbigt när bollen är hos den andra och man själv står maktlös. Men det är bara att finna sig i det tyvärr. Nu är det upp till den andra att ta ett steg framåt.



svar: ja det är såå himla roligt nu när man kan kommunicera lite mer med dem. Man får liksom en lite "starkare" relation på nått vis. Och det är så kul att se dem små utvecklas så!

2009-10-21 @ 22:36:24
URL: http://vildesmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Jag slutar för att jag har fått så många anonyma kommentarer som i stortsätt handlar om att jag inte tar hand och älskar min son.

Har börjat blogga på blogg.se men där blir jag nog inte lång varig, fattar inte riktigt hur man kan gör i ordning så det blir fint där. :p



På blogg.se har jag användarnamn och lösenord, men det är bara hojta till om du vill ha det. :)

2009-10-22 @ 08:38:44
URL: http://erikssonhanna.blogspot.com
Postat av: andrea

eller så skriver man vem man menar.

2009-10-22 @ 10:32:39
Postat av: madde

på nogg.se kan man välja med ett lätt knapptryck om man vill att bara vissa inlägg ska synas eller ej.. tror jag iaf, inte testat med det står så :)

2009-10-22 @ 19:28:05
URL: http://nogg.se/myangels

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits