Bus

Här hemma idag har det varit fullt bus! Neo och Devin har lekt som bara den, eller ja, Devin triggar upp Neo och han skuttar efter. Så himla söta :) Devin är så hjälsam och försöker hjälpa Neo med massa saker, sen gav han Neo sin favoritbil också. Sötunge! <3

Jag och Marie har babblat en massa, käkade lite mat.. Marie och Devin åt makaronipuddingen som var kvar från igår och jag åt lite äggröra :) Känner mig redan nyttigare, men måste ju röra på fläsket också för att gå ner. Har iaf gått till posten, öppna, hem, dagis, sjukhuset idag. Det är mer än vanligt.

Tror jag ska lägga mig nu för jag är skittrött efter natten som var och sen måste jag nog passa på att sova medan Vilde gör det annars kommer jag inte vara mänsklig.

Godnatt!


Kommentarer:
Postat av: marie

hihi ja så himla söta<3

var en jätte trevlig dag!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits