Devin

Min bror och hans tjej Lise kom över med nybakade bullar till oss och Devin blev heltokig när han såg dem. Riktigt såhär busig brukar han inte vara innan han ska lägga sig -haha- Tror han ville visa upp sig lite för Lise faktiskt, den lille charmören.

 

Han var så go förut idag också när jag hade hämtat honom på dagis och vi var på väg för att gå och handla. Han stod på ståbrädan och tittade upp i himlen och plötsligt säger han en pippi där uppe i taket och pekade så jag ska se den. Så sött att jag höll på att smälla av, men jag förklarade för honom att det inte fanns tak där och att det hette himlen då kollade han fundersamt på mig och sa ahh i himlen :)

Älskade goa unge ♥

 


Kommentarer:
Postat av: Rijo

Knasunge där!!! Gillade ramlingen, haha. Såg himla gossig ut när han snajjdade till och föll. Kramen

Postat av: marie

gud va sött!!!

2009-09-23 @ 22:49:12
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: sara

mmm gott

2009-09-24 @ 13:14:43
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits