Eftermiddag

På eftermiddagen idag så kom Marie och Neo över hit. Vi satt här hemma ett tag först och snackade men bestämde oss sen för att promenera iväg till coop :) Jag är ju lite halvsenil sådär så jag glömde ju pengarna, men kom på det efter bara en liten bit så fick gå tillbaka. Lite extramotion när man inte har allt i huvudet blir det!


Busungen

När vi kom tillbaka så hade David kommit hem :) Devin blev jätteglad såklart!! Jag också vill jag lova. Malin och hennes lille Adam kikade över också och sen när alla gått så blev Devin helt tokbusig här hemma. Han busade som aldrig förr och skrattade och hade sig. Tror han var lycklig över att ha pappa hemma igen :)

Han visade sin pappa att han minsann kunde kissa på toaletten också. Så himla duktig är han!!




Kommentarer:
Postat av: marie

men åå va duktig kille!

klart saknat pappa!

Postat av: Maria

Duktig kille som går på toaletten:)

Vilken fin bild, han ser bra busg ut :)

2009-09-19 @ 08:08:31
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits