Ingen bra start

Det blev ingen bra start på dagen idag när Vilde gjorde morgon klockan 5.30. Hur pigg som helst så det var lönlöst att försöka få honom att somna om. Klockan 6 sen vet jag inte vad som hände med honom för han bara gallskrek, och skrek och skrek lite till. Jag trodde jag skulle få psykbryt så jag var tvungen att gå ut till vardagsrummet en stund för att andas och räkna till tio minst hundra gånger typ.
Han väckte väl alla i de närliggande lägenheterna här kan jag tänka mig, och stackars Devin hörde jag på sitt rum "nej ilbe (vilde)" sa han innan han yrvaken kom utlklampandes från rummet.

Nu är jag och Vilde sams igen ;) Men jag blir tokig när han håller på sådär och är vaken varannan timme under nätterna också. Liksom behöver inte han någon sömn eller?? Jag vet att jag iaf behöver det för att kunna fungera något sånär normalt.

Puh alltså.


Kommentarer:
Postat av: Maria

Nej, vad jobbigt:(. Hoppas han börjar sova bättre snart och att han blev på bättre humör :)

Postat av: Rijo

Du. Det är inte lätt att ha två små.... Nu har jag ingen erfarenhet av det då det är 11 år mellan mina, men jag kan mycket väl gissa. Det är inte lätt att trilskas med en tvååring och en 13 åring heller kan jag lova... =/. Men du är duktig gumman. Skriv av dig i bloggen du bara, vi peppar dig!!! KRAM

2009-09-09 @ 20:35:35
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits