Öppna förskolan

När vi kom till öppna förskolan idag så stod det två stora brandbilar utanför och Devin blev ju helt till sig och skrek brandbilen tut tut om och om igen :)


Kikar på brandbilarna från fönstret

Han stod och tittade på brandbilarna och pratade om dem tills de åkte därifrån. Dagens höjdpunkt för han tror jag nästan!



Vilde han låg i pölen en stund och kollade på alla häftiga saker som dinglade i taket, hur nöjd som helst :) Han älskar att ligga

där och kolla. Det gjorde Devin också när han var liten.. till och med nu ibland kan Devin lägga sig där och säga att han är en bebis och skratta åt de sakerna ;)



Han satt också på golvet och lekte lite med de andra barnen. Han sitter riktigt bra nu, min duktiga lilla pojke :) Som vanligt så glömmer jag ju min bra kamera så ni får nöja er med dessa mobilbilder.

Var en trevlig förmiddag, fördrev tiden riktigt snabbt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits