Tackkort

Efter jag hämtade Devin på dagis idag tog vi oss en liten tur med bilen runt här i stan och delade ut lite tackkort från Vildes dop :) De vart verkligen jättefina så jag är nöjd. Vi träffade på Marie på vägen så vi åkte hem till dem när vi delat klart korten. Dit kom även Jessica och Liam så det var fullt hus med ungar :) Märks att Vilde så gärna vill vara med och leka, men han är ju lite för liten än, kraken.

Var där en stund sen åkte vi vidare till barnens farmor. De fick också sina tackkort där ute! Vi fick lite mat och Devin lekte lite med Stig, sen var klockan helt plötsligt kvart i sju och det var dags att bege sig hemåt.

Imorn kommer David hem igen!! Som jag längtar :)


Kommentarer:
Postat av: marie

verkligen jättefina kort!



Svar haha nej du det är jag inte kan jag tom garantera;) klart jättefina ögon:D

Postat av: mormor

Tackkortet var jätte fint, och dikten var har Du hittat den? Kram

2009-09-18 @ 08:14:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits