Trött!!

Jag är så himla trött!!! Natten var hur bökig som helst i natt, han bara krånglar och har sig. Jag fattar inte hur han orkar med sig själv när han håller på sådär. -puh- Han åt tre gånger också mellan alla bökningar.

Jag är typ helt yr i huvudet och har huvudvärk för jag fått sova så lite. Känns inte som jag kommer orka med dagen ens.

La mig ner nu när Vilde sov på förmiddagen i hopp om att han skulle sova ett tag, men icke. Jag blev ju bara ännu tröttare av det :(

Jag orkar inte.


Kommentarer:
Postat av: sara

låt honom skrika.. men har ni kollat allergi också?

Postat av: ♥ Nina ♥

svar: Ne de skulle nog inte ta med nån vagn, eller en kanske. Men de e ju fler små barn. Så vi får se. Han kommer inte ha tid å sova när de är där inne i alla fall, å där kommer de vara till 14 då de ska åka hem .. så kanske somnar han på bussen hem. Vi får se. Det är en bussresa på 1 timme typ.

2009-09-17 @ 11:12:10
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: Matilda , Mercedes mamma & Mini i magen

Hur långt är det mellan barnen? kul att läsa om tvåbarnsmammor när man själv snart blir en =)

2009-09-17 @ 11:45:28
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits