Drömmer mig tillbaka

Suttit typ hela helgen och kollat på mina bilder från Australien och drömt mig tillbaka :) Hade så himla kul där borta! Trivdes som fisken i vattnet.


Jag klappar känguru

Kan ju säga att det hade inte ens varit hälften så roligt om jag inte träffat så underbara vänner :) Är så glad att jag åkte själv dit så man inte hade blivit "fast" med den man åkte med utan istället fick ta mod till sig och vara social och skaffa nya kontakter!


Anders och jag, jag och Carro

Någon dag i framtiden ska jag tillbaka dit, det bara är så och jag hoppas familjen blir med så jag kan visa dem allt det vackra och underbara som jag har sett och upplevt!!


Jag i sydney

Jag vill tillbaka nu!!!



Kommentarer:
Postat av: ♥ Nina ♥

Sköna bilder!

Sv: Nej vi har inte orkat börja böka, utan har egentligen gjort det enkelt för oss. Men nu så blev det lixom automatiskt att det blev så här, å det hade säkert funkat tidigare med eftersom det gick så enkelt här nu. Han somnar ju oftast bara på någon minut i alla fall =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits