Öppna förskolan

Snart ska jag och barnen bege oss iväg till öppna förskolan som vanligt på fredagar :) Tur att det finns alltså, speciellt sånna här regniga dagar. De hade ju blivit tokiga om de skulle vart hemma hela dagen liksom!

Den här natten var lite bättre, men Vilde håller på att krångla på nätterna nu så jag vet inte vad det är med honom. Han behöver verkligen ett eget rum!! Vi stör oss av honom och han stör sig nog av oss :/

David hade pratat med sin "chef" idag och han sa att han hade minsann inte sagt något som den andre chefen påstod. Så jag vet inte var de får allt ifrån, det är ju uppenbarligen någon på hans jobb som vill sabba för honom! >_< Synd bara att de sabbar för hela vår familj.


Kommentarer:
Postat av: sara ryd

blir det husköp nu då?

2010-04-09 @ 14:12:01
Postat av: Pärlhönan

SV fotmålning: hahaha jaa då fattar jag. Tänkte väl :P Nä, de är riktigt riktigt duktiga!

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

finns alltid folk till de tyvärr:( undra verkligen vart de kommer ifrån!?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits