Ridtur och gungning

På eftermiddagen efter att Devin sovit sin middagsvila så tog jag med honom till stallet där han fick rida lite på mormors häst :) Han tycker det är jättekul verkligen! På torsdag är det min tur att börja lära mig rida också, herregud. Men det blir nog bra det med tillslut ;)


Adam och Devin

När vi kom från stallet så mötte vi Henrik med dotterna Mira och Malin med sonen Adam på parkeringen. De skulle ner och gunga och då hängde vi såklart med :) Devin var överlycklig!

 

Efter det blev det middag hos min mamma och pappa. Jättegott men jag fick skitont i magen när jag kom hem, fy :( Nu ska jag bara se klart wipeout där en kristinehamnare var med -kul- och sen ska jag lägga mig och sova!

 

Godnatt

 

 


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

roligt att gunga. Hoppas magvärken släpper fort!

Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Vilken strl har du på hans mössa?

2010-04-19 @ 09:38:56
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits