Totalkrossade drömmar

Vi har ju haft högst bud på ett hus i snart två veckor nu - tills idag. De skulle bara få en till som tittade och sen skulle det så gått som vart vårt eftersom ingen annan visat intresse. Klart att de allra sista som skulle kolla kommer och budar så mycket över så vi inte kan vara med och buda mer :( Jag är skitledsen och det suger så jävla hårt så det finns inte. Jag hade ju nästan redan flyttat in där i tankarna. Visste precis hur jag ville fixa till det och så.. -suck-

Idag är ingen bra dag och jag vill helst bara gräva ner mig någonstans


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Ja sååå otroligt otroligt jävla trist! Jag hade redan flyttat in er där i tankarna också! Tänk va nära och bra vi ahde haft till varandra!! massa styrke kramar till er!!!

Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Oh shit va tradigt!.. :( För står att du vill gå och gräva ner dig... Hoppas ni hittar ett annat hus snart!

2010-04-23 @ 20:45:44
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

vad kostar det då?

2010-04-23 @ 20:51:45
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: ♥ Nina ♥

Nejdå, den är precis lagom, men vi ställde ut den igen då vi inte har börjat cykla. Lika bra nu när han bara använder den inomhus än så länge. Går å ställa om inuti hjälmen.

2010-04-23 @ 21:49:20
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: andrea

Jag vet att det inte är någon tröst nu men det finns nog någon mening med det här oxå. jag och magnus budade på två hus och snubblade precis på mållinjen båda gångerna. jag blev jätteledsen men nu är jag glad att vi inte fick dom för det här passar oss bättre just nu. det kommer antagligen snart dyka upp något som är snäppet bättre och med det där lilla extra! det tror jag!

2010-04-23 @ 23:49:14
Postat av: Elin, Albins mamma

Vad tråkigt :(

2010-04-24 @ 10:02:53
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Karin

Det är jättejobbigt det här med budgivning, man är och tittar på ett hus man vill ha, sen vet man ändå inte om man lyckas köpa det för man måste ju sätta en maxgräns för hur högt man är villig och buda, mycket ska klaffa vid ett husköp. Vi hade satt ett maxbud på vårat hus när vi köpte det, och priset stack iväg och vi la oss, som tur är gick svärfar in med pengar och vi kunde höja budet och vi vann. Så tacksam är jag mot svärfar...

2010-04-24 @ 11:48:43
Postat av: Maria

Nej vad tråkigt :(.

2010-04-25 @ 07:27:42
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits