Träningspass

Kan ju lova att det var som ett träningspass att gå till fotografen med de små vilddjuren ;) Jag var helt svett och slut när vi var klara!! Två fina bilder blev det iaf, en på Vilde som 1årskort och sen ett på båda barnen tillsammans. Inte det lättaste att få båda att samarbeta och se nöjda ut inte, men det gick tillslut! -puh- Hur bilderna blev får ni se om två veckor ungefär när jag hämtar korten :)



Efter fotografen gick vi hem till min mormor där vi fick mat och glass :) Vi stannade där ganska länge faktiskt, så David kom också dit och åt lite. När vi sen kom hem hit så kom Peter hit och busade med barnen. Devin tyckte det var jättekul och visade honom alla sina bilar och coola leksaker -haha-

Nu har jag huvudvärk idag igen och är helt supertrött, så blir nog sängen tidigt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits