Badhuset!!

Idag efter att David kom hem från jobbet så drog vi iväg till badhuset :) Tänkt att vi ska försöka komma dit en gång i veckan nu så barnen får plaska av sig lite. Kul att göra någonting tillsammans allihopa också :)

Barnen var helnöjda, allra mest Devin då som bara flög ner i vattnet med ett jätteplums!! Vilde är inte helt van vid situationen ännu, men han tycker att bubbelpoolen är en hit, där är det varmt och mysigt.

Vi hade iaf en väldigt trevlig stund där. Var inte mycket folk heller och det tycker jag är helbra så slipper jag skämmas inför så många hur jag ser ut - fast det är nog bara jag som bryr mig.

Blev inga bilder då jag glömde kameran hemma, får ta med den nästa gång istället!!

Puss & kram



Kommentarer:
Postat av: Carro

Mysigt att göra sånt tillsammans hela familjen :)

Postat av: Rijo

Bra Sandra!!! Du börjar förstå att det är bara du som bryr dig!! =) Vi andra bryr oss inte om hur andra ser ut, oftast gör man det bara själv..... kram söta du

2010-08-30 @ 20:30:36
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va skönt med badhuset! Jag skulle ockås vilja gå dit :)

2010-08-30 @ 21:46:07
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Ja jätteroligt för hela familjen:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits