Dagisstart

Idag var det ju dags att återgå till vardagen igen. Devin skulle till dagis och jag hade förberett honom för det i några dagar nu, och han sa att han tyckte det skulle bli ganska kul igen iaf även om han hellre hade vart hemma med mig. När vi väl kom till dagis ville han inte med in alls och han bara gömde sig bakom mig :/ Blev lite blyg sådär, men jag och Vilde följde med honom in och då gick det jättebra efter bara en liten stund. Han började leka med bilarna och brydde sig knappt om att ge mig puss och kram ;) Han kommer nog tycka det är kul igen, men förstår honom att han var lite blyg nu eftersom han varit hemma med mig i över 6 veckor.

Usch sen nästa månad är det dags för Vilde att börja också - ångest. Han är ju min lilla bebis ju :/


Kommentarer:
Postat av: Sofie

tiden går så himla fort! Känns som det va nyligen Vilde låg i magen :P Jag som inte känner er egentligen, bara genom bloggen men då känns det lite som att jag känner er ;)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Härligt att komma tillbaka till dagis igen:) Det kommer gå jättebra ska du se ! kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits