Me&i-party

Då har man precis haft me&i-party då och det gick ju riktigt bra och var trevligt :) Kom iaf 6 stycken, men det är ganska illa med tanke på att jag bjöd ca 40 st via facebook haha ;) Visste att det inte skulle komma så många iaf så jag tog i ordentligt! Vi hade iaf trevligt här och det blev ju lite shoppat iaf...

♦En tröja med verktyg på till Devin som skulle passa honom sjukt bra då han älskar verktyg och att vara med och greja med sånt.

♦En jumpsuit till Vilde som är bra att ha under overallen till vintern. Kunde inte motstå den för han var så söt i den när han provade. Han provade 62/68 och den satt precis, varken för stor eller för liten.. sjukt stora i storleken alltså!

♦Sen blev det en rea t-shirt med dinosar på till Vilde också.

Eftersom jag var värdinna fick jag 150 kronor rabatt och det är ju alltid något :)

Har inte hunnit fixa och lägga upp några kläder på tradera idag så jag får leta reda på dem imorn istället. Måste lägga ut lite saker nu så man får in lite pengar till att köpa nya kläder för!

Tack ni som kom, det var trevligt!!


Kommentarer:
Postat av: micaela-mamma till Måns

vad roligt med klädparty=)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja det var riktigt trevligt:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits