Onödigt vetande

Du heter: Sandrah

Smeknamn: Har inget speciellt

Låt som när du är ledsen sörjer till: Lyssnar tyvärr inte så mkt på musik längre

Beroende av: Internet och mobilen tyvärr

Vad tror folk om dig? Don't know, don't care

Stämmer det? Antagligen inte!

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är en bra mamma

Hur imponerar man på dig? Jag blir imponerad av folk som är händiga, kan sy, pyssla och tillverka egna häftiga saker! Folk med massor med fantasi. Eller om de är bra på någon sport :)

Brukar du skratta för dig själv? Brukar kan jag väl inte säga, men det händer väl ibland om man tänker på något riktigt kul

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Sms från Marie om Neo :( <3 Vill inte gå in på detaljer.

Var bor du? Kristinehamn

Trivs du där? Nja

Hur svarar du i mobilen? Ahh hallå

Antal timmar sömn inatt: 5-6 kanske

Sov du ensam: I sängen - ja, i rummet - nej

Brukar du komma i tid: Ja det brukar jag

Hur känner du dig nu: Mätt och trött

Vad tycker du om fötter: Bra att gå med, söta på barn - annars ganska äckliga

Vad saknar du: Att få sovmorgon ;D

Vad gör du i morgon: Badhuset tror jag står på schemat

Vad är det värsta du vet? Frustration och besvikelser, svikna löften! (som Tova)

En speciell dag du minns: Har flera speciella dagar

Du samlar på: Minnen, foton

När grät du senast: Vet inte riktigt, ett tag sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESA!

Vill du gifta dig: Ja det tror jag

Vill du ha barn: Har barn men vill nog ha minst ett till

Är du musikalisk? Skulle jag inte påstå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jepps

Vad har du för mobil: En nokia.. aldrig mer!

Nästa mål i ditt liv: Jobba

När mår du bra: När jag gör roliga saker med vänner eller familj

När blev du fotad senast: Vet inte, hatar att bli fotad

Favorit dryck på morgonen: Vatten eller mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig: 21-22

Är du blyg? Ibland

Sysslar du med någon idrott: Nej men jag tränar på gym :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske

Vad längtar du till? Just nu vet jag inte, inget speciellt

Vad är det finaste du fått? Självklart mina barn!!

Om fem månader: Hoppas jag att jag har något jobb jag trivs med eller vet vad jag vill plugga åtminstone

Om ett år?: Kanske jag börjat plugga

Har du strumpor på dig nu: Ja, fryser så om fötterna annars

Har du piercing: Ja i naveln och läppen

Är du flygrädd: Njaee inte direkt, har ju flugit en del så

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys phishfood tror jag nog eller daimkulor

Tror du på ett liv efter döden: Njaee, men kan ju hoppas

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Vad är det viktigaste i livet? Oj.. Hmm. Att ge mina barn en bra uppväxt, att samla fina minnen tillsammans med de man tycker om :)

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits