Overaller

Eftersom overaller börjar säljas nu så letade jag upp dem här hemma för att prova på barnen. Såg ju på Malins blogg att det kommit sjuuukt snygga från Didriksson så jag hoppades nästan att de inte skulle passa när jag provade dem här.. men det gjorde de!



Devin i sin snygga från 8848 :) Han tyckte han såg cool ut när han hade den på sig haha.



Vildebus i den som Devin hade förra året, polarn o pyret. Han blev skogstokig när jag tog av honom den sen så den fick nog bra betyg av honom :)



Kommentarer:
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va glad att de passade! :) För dina är MYCKET snyggare än de från Didriksson.

Postat av: Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

Ser lite stor ut på Devin :) Men fina

2010-08-18 @ 22:03:09
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Carro

Vilken strl har vilde på den? Jag har inte provat Leons än...

2010-08-19 @ 10:06:19
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härligt att dom passade så slipper du köpa nytt:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits