Zelda is back!!

Klockan halv fyra imorse vaknade jag av att någon/något desperat kraffsade på altandörren eller något fönster. Jag tvingade upp David ifall det hade varit något läskigt ;) Men han såg ingenting så jag gick upp och öppnade och ropade ifall det var Zelda. Ingen katt kom :( Trodde tillslut att jag inbillat mig allting så vi gick och la oss igen. Efter ca 20 min så kraffsade det igen och jag sa till David, men han trodde det var Tissla som kraffsade för att hon ville ut eller något men hon låg ju på mina ben så det kunde det inte vara. Han gick iaf upp och öppnade altandörren för att titta och där ute var vår lilla Zelda :)

Hon la sig och gosade med mig i sängen och var precis som vanligt, dock var Tissla lite avig mot henne och fräste och grejer. Inte snällt! Nu har Zelda gömt sig under soffan resten av dagen stackaren..

Ska iväg och köpa lite lyxmat till henne sen så hon känner sig älskad :) Så glad att hon är tillbaka igen!!




Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

så himla skönt att hon är hemma igen!

Postat av: Maria

Åh vad skönt att hon kom tillbaka igen :) Glad för er skull!

2010-08-04 @ 14:51:48
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Virre

Gud så skönt! Ja, hon är allt värd lyxmat nu. Hon visst juh till och med vart hon skulle gå, vart ni var! Kanonbra! =)

2010-08-04 @ 16:23:24
Postat av: Eskillinea

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-01-13 @ 10:41:49
URL: http://eskillinea.blogetty.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits