Inte som jag tänkt..

Denna dag började inte riktigt som jag tänkt. Är hemma med Devin idag då han inte känner sig helt bra, är lite lös i magen och sådär. Tror det var för han käkade gammal pizza (från fredags) igår som låg i kylen som vi hade glömt bort :/ Han ligger iaf i soffan nu och dricker proviva och kollar på cars.

Jag hade ju tänkt träna nu på förmiddagen, men det går ju inte nu. Får hoppas jag kommer iväg sen i eftermiddag när David kommer hem från jobbet istället :) Jag är ju lite förkyld, men skitsamma.. jag vill iväg!!



Hoppas ni har det bra!


Kommentarer:
Postat av: mamma

Hoppas han kryar på sig. Ska inte du med till stallet sen och se på film?

Kram

2010-12-08 @ 10:50:38
Postat av: Emma Viklund

Jobbigt att vara dålig i magen :/ Hoppas han mår bra iaf!



Sv: Ja, men så tror jag det är :) Roligt att höra av er erfarna 2barnsmammor :D

Postat av: Rijo

Fy då! Sånt är så lätt hänt. Hoppas han kryat på sig nu framåt kvällen.

Och, ja, vi mår ganska bra. Jag är hes än och vi är alla på gång att komma ur förkylningsperioden... =)))

2010-12-08 @ 19:34:03
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sånna tider nu... Krya på er! Trevlig blogg, föresten! =)

2010-12-09 @ 09:25:59
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits