Nyårslöften?

Har tänkt lite på det här med nyårslöfte.. kommer ni ha något nyårslöfte? Håller man dem verkligen hela året eller brukar det bli att man tappar det på vägen någonstans liksom?

Jag ska verkligen försöka hålla mitt löfte som jag kommer ha. Har tänkt mig att detta ska bli ett bra år, ett år då jag ska förändras i kroppen till något bättre för det jag ser nu hatar jag! Känner mig taggad verkligen och hoppas på att jag kommer fortsätta känna mig det.. men visst kommer det dagar då man tappar allt, men får försöka hålla fokus uppe. Jag vill ju klara det!!

Jag vill
Jag kan
Jag SKA

Men det kommer bli tufft!


Kommentarer:
Postat av: Emma Viklund

Mitt nyårslöfte är nog oxå att ta tag i vikten/kroppen... Äta sunt och röra mycket på mig! :)



Sv: Vet inte hur långt Viggo är, inte varit på BVC och vägt och mätt sedan har var 1 år och nu blir han snart 1½ år... Men tror inte att han är över 80 cm iaf, han är väldigt kort :)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Du kommer klara det!!! jag ska försöka äta sundare se hur bra det kommer gå. :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits