One, two, three, four...

Devin chockade mig precis med att han gick omkring här hemma och räknade på engelska!! Jag bara David hör du eller?? Trodde ju jag inbillade mig, men nepp, han räknade klart och tydligt one, two, three, four.. :)

Undrar vart han lärt sig det, tror ju inte de kör engelska på dagis direkt när vissa inte ens kan räkna på svenska där? Hmm.. Händige Manny måste det vara, där räknar de ju alltid alla verktygen på engelska :) Barnprogram ska ju vara bra till något!

Som när han var runt 18-19 månader och chockade mig med att berätta att en trekant var en trekant och en cirkel en cirkel. Det hade han lärt sig på Musses klubbhus ;)

Min stora lilla prins ♥



Kommentarer:
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hahha Alice är likadan, det är nog handy many eller vad han heter ;D

Postat av: Hanna

japp händige manny är det haha.. Algot samma sak.. även hello och grandpa o tomatoes osv.. o ja, cirklar o det där lär musse dem haha.. roligt att alla ungar älskar de där programmen. Algot ser även disneyfilmen Cars på engelska typ varje kväll så därifrån kommer osså väldigt roliga uttryck ibland haha.. så himla gulligt

2010-12-01 @ 21:43:52
URL: http://kompez.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

så duktig han är:D

Postat av: Carro

Måste vara playhousedisney :)

2010-12-02 @ 12:44:39
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits