Schleten

Puh, nu efter två dagar jobb med tiiidig uppgång på morgonen känner jag mig ganska schleten faktiskt! Nu är dock min jobbkarriär över för denna gången då uppdraget bara var två dagar, men det var iaf ganska roligt - trevligt folk gör ju arbetet roligare!

Kändes ganska bra att börja jobba såhär lite också faktiskt, så det inte blev en megastart liksom ;) Jag är ju inte jobbvan längre direkt! Jaja, nu är jag en erfarenhet rikare :)

Imorn blir det upp tidigt igen för då ska vi ner till Broby (tror jag) i Skåne och kolla på en häst :) Lååång resa, men ska bli kul att se den.

Ha en bra fredagsmyskväll!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ska du köpa häst eller?

2010-12-17 @ 18:49:45
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

skönt att få komma ut göra lite annat. det saknar jag ibland. Spännande hoppas hästen är så som ni förväntar er! Massa kramar

Postat av: Sandra

Oj, långt att åka, hoppas hästen är bra :) Är det du som ska ha den? :)

2010-12-18 @ 13:52:59
URL: http://fluffin.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits