Tränat

Efter lämningen på dagis idag tog jag mig till gymmet fast jag inte alls hade någon större lust. Blev lite kondition idag bara, jag har träningsvärk som tusan efter ridningen så någon styrka orkade jag inte med. Kan ju knappt röra mig normalt ;) Försökte iaf stretcha så mycket jag kunde nu när jag var varm så är förhoppningsvis träningsvärken borta imorgon!

Idag ska ungarna vara på dagis till fyra då de ska ha luciafirande för oss föräldrar :) Ska bli kul att se! Jobbigt bara att Devins tomtebyxor och mössa är spårlöst borta.. jag som hittade dem för ett tag sen och la fram. Jaja, ska låna mössa av Neo iaf och så får han ha ett par gråa byxor på sig! Blir nog bra :)

Ha en bra dag!



Kommentarer:
Postat av: Carro

Blir nog kanon med Devins kläder iaf, men trist när saker och ting försvinner!



Duktig du är som tränar fast du inte har lust.

Postat av: mamma

Träningsvärk låter härligt, misstänkte att Du skulle få det.

2010-12-13 @ 11:38:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits