Uppsagd

Jaha, då var man precis hemkommen ifrån ett samtal med chefen i Örebro där jag blev uppsagd. Var ju inte direkt oväntat eftersom jag inte fått något uppdrag sen jag började jobba igen efter mammaledigheten. Lite tråkigt bara.. Nu får jag söka ännu mer jobb om jag ska hinna få något innan uppsägningstiden är slut. Skitsvårt bara!

Jag har nog iaf kommit på var jag fått min nackspärr ifrån och det är nog från att jag kört bil ganska långa sträckor på halt underlag senaste tiden och spänner mig lite när jag håller i ratten med vänsterhanden. Jobbigt!

Jaja, shit happens and life goes on.


Kommentarer:
Postat av: Carro

Hoppas du hittar ett jobb. Svårt, jag vet. Letar massor själv. Så tråkigt att behöva gå till arbetsförmedlingen :S

Postat av: Karin

Tråkigt :/ Men som du säger life goes on... Plugga då? Du vill inte börja med det? Det finns ju massor med bra utbildningar som ger jobb.

2010-12-03 @ 12:43:28
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Det kommer nog ett jobb till dig med snart ska du se!

2010-12-04 @ 12:48:26
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Hoppas verkligen du hittar ett bra jobb! Du kommer fixa detta! massa styrke kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits