Shopping


Lindex strl 104 & Nova Star strl 86

Efter dagis idag gick jag till min mormor för att hälsa på med barnen :) Var ett tag sen nu så det var på tiden! Vilde gick massor där, mer än han kröp faktiskt och mormor blev så imponerad av hans färdigheter :) Jag också! Han brukar inte gå mycket som han gjort idag, men nu kanske han börjar på allvar ist för bara mellan saker och ting. -stolt- Devin fick massor med frukt där och dansade och sjöng lite :) Jätteduktig på sånger är han.

Iaf, när vi skulle hem därifrån fick jag med mig en slant till kläder åt barnen och det blev det som är ovan som köptes. Dock tänkte jag ju att Devin skulle ha Lindexbyxorna och Vilde Nova Star, men de är ju lika långa och Devin kunde ha båda.. Vilde får dem när Devin vuxit ur istället :) Gigantiska byxor ju!!

Tusen tack


Kommentarer:
Postat av: Maria

Vilka snygga byxor du har handlat :)

Postat av: ♥ Nina ♥

Mormor köpte just de från Lindex till Jordan, tog 98, hoppas Jordan kan ha dem =)

2010-02-25 @ 19:46:05
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

superfina byxor. gillar verkligen jeansen:)

Postat av: Nikita

fiint , men vad är det för ns byxor är dem från vårens kollektion , har inte sett dem nånstans ??

2010-02-27 @ 03:13:27
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Nikita

provar igen då det särar sig..

vad är det för ns byxor är dem från vårens kollektion ?

2010-02-27 @ 03:14:20
URL: http://nikital.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits