Tränat

Har varit iväg och tränat core idag. Saknar verkligen att inte kunna träna step innan, men jag har fortfarande ont i mina smalben och jag ringde faktiskt sjukvårdsrådgivningen förut som sa att det säkerligen är benhinneinflammation som jag åkt på. Jag ska därför ringa vårdcentralen direkt imornbitti för bedömning och är det så får jag sen äta medicin.

Köpte nya träningsskor förut idag också. Jag vill göra allt lättare för benen nu och det är såå hårt golv inne i träningssalen så man måste ha bra skor! Inte billigt och vi hade egentligen inte råd denna månad heller, men jag vill inte göra saken värre direkt och förstöra mig själv så fick ta lite från min fond helt enkelt.

Hoppas iaf det blir bra snart så jag kan träna på som vanligt igen :)


Kommentarer:
Postat av: marie

blev det dom som du provade?

hoppas verkligen allt går bra i morgon hos doktorn!!

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Det är så himla olika, jag hade en ganska mild fl. Det jag skrattade åt var att min fosterhinna kom ut likt en ballong ur mig på första krystningen haha :)

2010-02-10 @ 00:26:17
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: sara

ja bra skor är viktigt :-)

2010-02-10 @ 11:06:25
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Tant Mikaela

Det är verkligen viktigt att ha bra skor där det vet jag!

Har totalförstört mina fötter på det golvet!!

Mycket dämpning behövs!!!

Vill inte att mamma Sandra ska ha ont i benen!!



kramkram

2010-02-11 @ 00:05:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits