Bättre natt

Denna natten var lite bättre än förra iaf, men jag tycker så synd om Vilde som inte kan andas. Han vill ju ha nappen i munnen men det är inte att tänka på ens :/ Nässprayen funkar ju bara i någon timme sen är han lika täppt igen. Kraken! Men det blev lite mer sammanhängande sömn i natt iaf.

Devin kom upp imorse direkt när David gått till jobbet.. jag som ville sova mera! Vi låg iaf kvar en halvtimme och segade innan vi sakta men säkert klev upp. Till frukost ska Devin självklart bestämma vad han ska ha och det får han, men när han sen får det så är det hela tiden nej jag vill inte eller jag får inget och så ställer han bort det han fått. Han åt iaf upp det tillslut eftersom jag inte tar fram någonting annat. Har han bestämt själv så får han ju äta det också!!

Det är mycket Devin kan själv och Devin vill just nu!!


Kommentarer:
Postat av: malin, mamma till alice o lowe

Alice är likadan!

Postat av: marie

stackars lillfis. hoppas verkligen de blir bättre snart!!

2010-01-21 @ 09:59:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Tycker jag känner i gen det, kanske redan 3 års trots

Kramar till Er alla

2010-01-21 @ 11:00:02
Postat av: Amy

sååååå jobbigt

2010-01-21 @ 13:45:42
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits