Kasta nappar

Tror jag kan kasta alla Devins nappar nu som jag haft liggandes i skåpet faktiskt. Haft dem där ifall något bakslag skulle kommit, men nu har han varit helt nappfri i över en vecka så jag tror inte han vill ha dem mer :) Han var redo helt enkelt och han har inte frågat något efter dem alls de sista fyra-fem dagarna ungefär. Han har inte rört Vildes nappar heller, så han bryr sig inte så värst mycket. Han är så himla duktig!!
Jag trodde verkligen inte det skulle funka att sluta på nätterna, men jo, det gick det med utan några problem!! Lätt som en plätt till och med -skönt-

Imorn kommer en stor kille till dagis, en nappfri och nästintill blöjfri också (iaf hemma):) Får säga till på dagis att han får försöka vara utan där med och att de får ha lite extra koll och fråga om han är kissnödig och så, så går det nog bra där med kan jag tro! Bara lite extra ombyten osv som behövs.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Har suttit och namnat en del kläder här hemma nu :)

Natti natti


Kommentarer:
Postat av: marie

äntligen namnat efter 1 år. fy skäms sandrah;)

verkligen jätteduktig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits