Långpromenad

Nu idag när det bara är 10 minus ute så passade jag och Vilde på att vara ute en sväng innan vi hämtade Devin på dagis. Vi (jag) gick i över en timme sen hämtade vi Devin och gick hem :) Vilde sov så gott nerburrad i en fleecefilt i vagnen så. Såg riktigt mysigt ut!!


Sussar sött

När jag hämtade Devin trodde jag aldrig att jag skulle hämta honom i samma byxor som han hade imorse när jag lämnade honom!!!! Allt hade gått jättebra idag verkligen och jag är så himla stolt!!! Han hade kissat på pottan där och varit hur duktig som helst. Jag kunde inte riktigt tro det, men jo, han har samma kläder på sig och allt är torrt =)

Stolt som en tupp


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albins mamma

Roligt att det går så bra :)

Postat av: Maria

Naaw vilken söt bild på Vilde :) Härligt att promenera, vad duktig han är Devin :)

2010-01-12 @ 19:51:32
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: marie

får passa på medan de är milt ute!

2010-01-14 @ 16:42:45
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits