Sovmorgon

Eftersom jag hade så ont i magen i natt (igen) så fick jag lite välbehövlig sovmorgon imorse. Riktigt skönt även om man vaknade stup i ett av att man hörde barnen ;)

Vilde har inte sovit något på förmiddagen idag så nu när jag la ner honom somnade han så fort han hamnade på kudden. Lilla busen!

Jag hade tänkt träna ikväll, men vet inte om jag orkar det nu för min mage är helt konstig. -suck- Alltid ska det vara något + att jag fortfarande har ont i mitt ben sen stepen i tisdags. Undrar vad det kan vara?

Jaja, nu sitter Devin och äter iaf och ska snart sova. Då ska jag nog kasta mig på soffan med apfilten och bara slöa.

Vilket stökigt inlägg.


Kommentarer:
Postat av: marie

så himla trist att din mage gör ont rätt som det är!! forsätter de får du boka tid hos läkare så dom får gå till botten men det!!

Postat av: Amy

Usch låter inget bra!

2010-01-31 @ 19:55:14
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits