Tränat

Nu har jag varit duktig och varit iväg och tränat!! Kan säga att det behövs verkligen för jag skämdes som fan där på träningen när man kollade runt på alla andra snyggon som var där. Var nästan så jag började gråta faktiskt :( Usch för hur jag ser ut!! Drog till med dubbelpass idag så det blev både step och core. -skönt- Nu är det nästan så jag inte kan skriva här för det typ skakar i armarna på mig, men det är så det ska vara!!
Imorn ska jag nog köra aerobic/stryka tror jag. Lika bra att dra igång hårt så man kan se något resultat någon gång för jag orkar inte med mig själv längre.

Ska försöka klämma in en promenad imorn med när Devin är på dagis om det är okej väder :) Här ska fan fettet bort. Önskar jag kan känna såhär varje dag så man verkligen ligger i och tar tag i det..

Skönt var det iaf!!


Kommentarer:
Postat av: Rijo

Nu är det juh så att man tränar för att må bra och s e n bli fin. Tror du inte dom som är där kanske inte sett ut så jämt? Att gå på gym och tro att man är uttittad, är fel! Du är inte uttittad!!! Du bara tror det. Om människor tittar på dig, och ser det du TROR, så är du fånig! Människan är INUTI =).

Postat av: Izabelle

Bra jobbat med träningen :)

2010-01-19 @ 21:33:24
Postat av: marie

Duktig du är heja heja heja!!

du är fin precis som du är. det vet du att jag tycker!

2010-01-19 @ 21:41:52
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

njae, det känns inte så optimalt nu i vinter och sen så vill jag ju att mercedes ska kunna sitta om hon vill och inte behöva stå hela tiden :)

2010-01-20 @ 01:26:48
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits