Vilken förbättring!!!

Vilken himla skillnad det blev när man värmde potatis/purjolök och hade i lite kryddor. Nu blev den ju till och med god! Jag hade i lite chilipeppar och vitlök och vips smakade den som vilken god soppa som helst :)
Igår tog det mig över en halvtimme att få i mig shaken + att jag drack en liter vatten till för att ens kunna svälja, men idag åt jag upp den på mindre än 5 minuter! Lite skillnad. Gott för magen med lite varmt i sig också.

Nu har jag tagit tre shakes för idag, en kvar alltså. Jag är lite sugen på vanlig mat såklart, men det går helt klart över förväntan för min del.. jag brukar inte vara bra på sånt här!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Du är så duktig, jag själv har svårt med sådana där shakes, tycker det växer i munnen på mig :( Men då har jag iofs bara testat naturdiet och nutrilet (stavning?)

Postat av: joanna

va duktig du är:)

2010-01-02 @ 20:40:52
URL: http://mammatillisak.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Köper du alla shakes på apoteket, eller finns de att köpa på typ MAXI eller COOP?

2010-01-03 @ 16:07:37
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits