Vinterlandskap

Promenaden idag tog ca tjugo minuter kortare än igår så vi kom alldeles för tidigt till dagiset för att hämta Devin som låg och sov. Jag och Vilde gick ut och kollade på barnen på gården medan han fick sova klart :) Iaf så frös mitt hår som stack utanför jackan till is när jag gick, haha!


Kallt och mitt hår är isigt och står rakt ut!

Passade på att ta lite vintriga bilder nu när det är så himla fint ute :) Hade ju bara med mobilen, men det fick duga! Här är iaf allén som leder till Devins dagis, så himla fint nu!!


Vinterväg

På vägen hem från dagiset stannade jag och tog den här bilden på träden för det är så sjukt vackert nu när det är så vitt i dem :) Ser ut som i någon sagovärld eller liknande, jag gillart skarpt!


Fina vita träd

Skönt att vara ute och röra lite på fläsket fast att det är en hel del minus ute!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Vilka fina vinterbilder du tagit :)

Postat av: marie

ja träden är så fina nu!

2010-01-14 @ 17:47:11
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits