Sprungit

Idag var jag riktigt taggad på att springa så jag åkte ner till gymmet, när jag kom fram till dörren där satt en stor röd lapp på glasrutan där att det är nya sommartider så de hade stängt redan klockan 18. Typiskt!

Jag ville iaf fortfarande springa så jag åkte upp till elljusspåren och tog den röda slingan. De första 5 min gick ju lätt som en plätt, men sen var det ju uppåt och neråt om vartannat -puh- Inte som att springa på löpband direkt. Jag klarade inte att hålla mig till "schemat" hela tiden faktiskt, men jag sprang så mycket jag orkade iaf :) Tycker det är bra av mig att jag inte bara åkte hem och satte mig när jag såg att gymmet var stängt.

Nu har jag skitont i smalbenen, typ så jag inte ens kan gå. Hoppas inte det är någon benhinneinflammation på g, utan bara är för jag är ovan..?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits