We will make it work

Har varit i huset nu på kvällen och målat i Devins rum. Ångrar redan färgen, men we will make it work. Trodde att det skulle bli för blått att ta den blåa som vi tänkte ta först, så vi tog beige istället, men nu ångrar jag att vi inte tog blå.. yeye.

Sen var vi på ikea förut och hade bestämt oss för handfat och sån byrågrej man har under, fick lapp och allting och då borde det ju finnas tycker man - men icke. Så vi tog ett annat som jag egentligen tyckte var skitfult, men underskåpet var snyggt, men we will make it work. David tyckte det såg okej ut medan jag tyckte det var helkonstigt, men jag vänjer mig kanske - annars får jag väl ha mitt på andra toan haha!

Nej vad jag babblar, trött är jag!

Godnatt


Kommentarer:
Postat av: Charles

de blir bra :D

2010-07-22 @ 22:39:31
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

vad blev det för underdel! vi ska köpa en vi med eftersom vår förvaring försvann efter att badkaret kom. Kikade på flåren tror jag den hette. kan nog bli en sån till hösten:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits