45 min

Idag ville Devin självklart "cykla" till dagis igen. Han är helt kär i sin cykel och skulle nog sova med den om han fick det ;) Iaf så gick vi 45 min innan vi skulle vara på dagis, en promenad som annars tar ca 10 min.. Det var tur att jag tog så lång tid på oss för vi kom dit ganska exakt faktiskt :) Bra beräknat av mig!


Barnen :)

Devin var iaf helnöjd med sin prestation och sa "jag är jätteduktig" största delen av vägen. Jag får väl hålla med för jag hade verkligen inte orkat gå med en cykel mellan benen halva den streckan ens ;)


Kommentarer:
Postat av: emma

Klart han är jätte duktig! Stora killen!!

Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

oj tog det längre tid än vanligt? Oliwer är alltid långt före när han har den där..

2010-06-23 @ 07:14:36
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa galla!

är som att cykla med Ebba :)

2010-06-23 @ 11:21:43
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits