Eftermiddagen

Okej, jag är sämst på rubriker :/

Efter jag hämtat Devin pådagis idag åkte vi iaf till öppna förskolan igen för att vara med på "invigningen". Till Devins enorma glädje så var Ellen där så han fick ju fullt upp på en gång ;) De är så sjukt söta tillsammans!


Devin och Ellen åker kana tillsammans ;)

Vilde var inte sämre han för han sprang runt och gjorde skäl för sitt namn! Han var som en tornado och var helvild helt enkelt ;) Energi har han inte brist på direkt.


Stolt kille som kan åka helt själv!

Vilde klättrade upp för kanan och åkte helt själv idag :) Han var stolt så det lös om hela honom kan jag lova. Jag har alltid hållt honom i handen annars, men idag vågade jag släppa taget fast att jag säkert kunnat det för längesen, men man är ju lite hönsig av sig ;)

Efter öppna följde vi med Marie hem som vanligt på måndagar - det är vår dag det!


Devin hjälper Neo

Devin är så hjälpsam mot Neo och vill hjälpa honom med det mesta. Matningen tycker han är superkul verkligen och han blir stolt och glad att han kan hjälpa till med något :)

Barnen har härjat även där så mitt nya smeknamn för ungarna är tornadobarnen helt enkelt - perfekt beskrivning ;)

Tack för en trevlig eftermiddag!



Kommentarer:
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Han fyllde den 21 Maj, men om folk jobbar utomlands är de lite svårt att kalasa på dagen.

Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Haha okej, ja vi har det något lugnare än så. Arabelle är väldigt försiktig hon vågar fortfarande inte gå utan stöd fast hon kan det osv, så vi har väl lite tur :)

2010-06-08 @ 12:38:46
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Tova

Vad mysigt! Öppna förskolan är SÅ bra, riktigt mysigt att ha nånstans att gå till utan att "prestera" nåt liksom ;)

2010-06-08 @ 13:33:25
URL: http://trasslet.se
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jajamensan det är våran dag de:D ja han är så hjälpsam och snäll! Haha ja tornado barnen tycker ajg stämmer ganska bra ;)

Postat av: Maria

Så fina bilder :) Ser ut som ni haft en rolig dag.

2010-06-08 @ 16:41:48
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits