Fy vilken kväll

Igår gick jag och la mig tidigt eftersom jag är själv nu så måste jag orka allting helt själv också och då blir man rätt lätt jävligt trött. Så jag tänkte att om jag lägger mig tidigt så får jag sova mer = att jag orkar mer och är en bättre mamma. Men tji fick jag!!! Vilde vaknade och vägrade sen somna om förrän halv tolv. Kan säga att jag var inte glad då och jag gav honom välling och provade det mesta, men nix, han skulle inte sova. Fy fan! Sen när vi precis somnat strax efter halv tolv så kommer Devin in i sängen och lägger sig -suck- Var ju bara gå upp med honom och in till hans rum igen..

Klockan 04.30 vaknade Vilde sen och tyckte att det var morgon. Så gick det med min långsovarnatt och försök till att orka mer..

Längtar tills vi flyttar till huset så Vilde får ett eget rum!!

Blää vad jag hatar att inte få sova!!



Kommentarer:
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jasså då kanske vi låg på BB samtidigt ;) eller aah d gjorde vi antagligen :)

Vincent kom ju den 14 å vi åkte hem den 18 då måste ni vart där eller?



Postat av: Camilla

Stått ut? Jag hade skit svårt att somna igår kväll och hoppades nästan på att han skulle smyga in till oss och lägga sig. Men det gjorde han inte :O

Tycker det är mysigt och tryggt att ha honom i vårat sovrum. Har heller inget emot att lägga över honom hos oss då och då :)

2010-06-02 @ 09:05:09
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det 'r just det jag menar med mellanl'ge. Jag tror han fortfarande sover och kan liksom inte g;ra n[nting. Han ligger bara d'r helt handikappad och ropar p[ mig. Annars brukar han alltid stoppa in nappen sj'lv.

2010-06-02 @ 11:22:52
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

hur har jag texten?

2010-06-02 @ 21:42:24
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits