Lilla Devin

Devin har nu inte ätit på typ en vecka, han totalt vägrar. Inte ens glass eller bullar eller sånt vill han ha och jag vet inte vad det är med honom!? Är det bara en period eller är det något annat? Han kommer ofta och säger att han är hungrig och vad han vill ha, men sen vägrar han äta det iaf. Skitstörande för jag vet inte hur mycket mat man fått slänga den här veckan för att han vill ha men sen ändå inte ska ha :/ Sen är det så att om han försöker äta så kan han sitta med det i munnen i en kvart eller så innan han sväljer. Han verkar ha stora problem med att svälja faktiskt. Jag har frågat om han har ont i munnen, halsen eller tungan men nej det har han inte säger han.. Skumt.

Hoppas han börjar äta snart igen, för det är verkligen inte kul med någon som matvägrar som man vet annars varit värsta matvraket!!



Kommentarer:
Postat av: Izabelle

Kan inte vara värmen som är nu då? En del får ju jätte svårt att äta... funkar inte senare på kvällen när det blivit svalare?

2010-06-06 @ 12:03:44
Postat av: Virre

Det är värmen, garanterat! Vill dom inte äta så behöver de juh inte. Det är juh för varmt. Se till att han får i sej MYCKET vätska bara. =)

2010-06-06 @ 16:45:33
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

Precis så är Oliwer.. Sitter med maten i munnen till det växer och så får han kräkreflexer istället. Äter absolut ingenting :O

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja funderar på värmen jag också. för man vet själv hur matlusten krymper när värmen ökar. Jag får göra ett lass med stuvade makaroner för de gick ner sist:)

Postat av: Elin, Albins mamma

Hoppas han börjar äta snart igen.

2010-06-07 @ 13:08:31
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits