Trött

Jag är egentligen för trött för att skriva blogg nu, men jag gör det iaf för att vara lojal och för att jag ska komma ihåg vad jag gjort under veckan ;)

Förmiddagen spenderades i järnvägsparken tillsammans med Erika och Liam. Efter det tog vi oss ner till thai där vi åt lite buffé som vi bestämt sen läääänge men som aldrig blivit av. Gott var det :)

Skjutsade hem Erika och Liam till dem sen åkte jag och Vilde vidare till Marie där han fick sova middag i Neos säng!

Hämtade sen Devin som absolut inte vill släppa sin nya cykel. Han hade berättat för alla på dagis om den och han tog den ju även dit imorse såklart. Visade upp den för Marie också och visade sin pensionärsgång med den för henne -fniss- Lite snabbare gick det idag iaf så hoppas det går i ilfart snart ;)

Vid tre åkte jag ner till hall och golv för att möta Kenth och beställa kakel och klinkers till badrummet :) Nu är det gjort iaf och jag hoppas det blir bra. Hur som helst så blir det bättre än som det är just nu!

Sen här hemma har jag packat lite mer kartonger, iaf tre till så nu har vi 11 packade. Det tar sig sakta men säkert. Ett skåp är helt tomt nu och det känns ju bra!

Nu blire sängen, natti!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits