Usch

Usch den här dagen har känts allmänt tung och jobbig. Jag har vart helt slö, frånvarande och haft ont i huvudet. Ingenting har känts riktigt hundra idag :/ Vet inte varför, men jag saknar David och det är jobbigt när man inte får sova något och ska ha hand om precis allting själv. Två trotsiga busungar gör inte det hela bättre när de skriker för minsta lilla!

Har iaf varit på stan med Erika och barnen. Vi tillbringade hela eftermiddagen i lekparken faktiskt! Barnen var glada och vi kom inte hem förrän 18.15. Precis lagom för att bara ge dem varsin macka, göra dem iordning inför natten och sen bums i säng!

Davids mamma är dessutom en pingla som tagit dagisstädet både igår och idag! Tusen tack!!


Godnatt!


Kommentarer:
Postat av: Ina

Himla trist att hon tagit städer. VeRkLiGEn! Ring mig om hon är sugen på att ta det nu på fredag och måndag också. Jag lovar att jag inte ska göra henne besviken. Ha det bra och hoppas att du får en bättre dag imorgon! Kram

2010-06-08 @ 23:05:29
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ÅÅ va snäll att hon ställde upp och gjorde de:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits