Vattenlek

På eftermiddagen idag var det egentligen meningen att vi skulle ut till skärgårn med Erika och gänget, men jag tog tempen på Devin och han hade 39 grader så vi stannade hemma. Varmt som fan var det iaf så jag fick fixa till lite vattenlek på balkongen åt småbusarna :)


Kul att plaska

De blev överlyckliga och baljorna roade dem iaf i någon timme :) Jag tappade min reservtelefon där i typiskt nog så den stendog ju.. men nu lever den lite + att Davids mamma nyss var här med en annan reserv till mig! -tack- Jag ska nog inte ha telefon verkar det som..


Vilde leker


Vätskepaus

Ursäkta den dåliga skärpan på bilderna men kameran var typ död och gick inte att fokusera med riktigt.

Lite roligt att Vilde kunda ha de shortsen som Devin hade förra sommaren och att jag fick spänna ut dem ;) -haha- Åt Devin hade jag dragit åt max typ, men det kunde inte Vilde ha inte! De var inte långa eller så åt honom heller, kanon ju :)


Devin i maj förra året i samma shorts ;)



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

haha nej det verkar som telefoner inte är din grej just nu;)

Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

hehe va det dom byttorna du tappade telefonen i :P... De Vilde hällde ner på grannarna eller? :D

2010-06-02 @ 22:34:11
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits