Årsmöte

Idag klockan 10 var det årsmöte på dagis som vi skulle på. Barnen åkte vi med till farmor och Kenth under tiden, de var båda överlyckliga :) På mötet fattade jag inte mycket om jag ska erkänna, jag och David är nog de yngsta föräldrarna men vi var nog inte de enda som satt där som fågelholkar typ ;) Jag kan inte så mycket om sånt de pratade om så det kändes mest som man satt bort tid där, men nu var det gjort iaf.

Vi åkte ut i skärgårn för att hämta ungarna och då grillade de korv för fulla muggar, gott!! Så nu var lunchen avklarad för idag då. Devin sover nu och Vilde knatar runt här för han sov i vagnen ute förut istället. Devin ville verkligen inte hem från farmor förut, men vi ska nog dit i eftermiddag igen tror jag.

Hoppas alla har en bra dag!!



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

är så himla mysigt ute hos barnens farmor:D

Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa kropsskomplex!

Låter mysigt

2010-03-20 @ 23:19:11
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits