Lilla hjärtat ♥



Bara någon minut innan David kom hem från jobbet förut idag och jag precis skulle hämta Vilde för att lägga honom för eftermiddagsvila så trillar han rakt in i vår bokhylla och slår sig enormt :( Jag fick lite panik när jag verkligen kunde se hur bulan växte i pannan på honom och blodet började rinna.. -hemskt- Han skrek som en stucken gris och Devin, som den bästa storebror han är, rusar och hämtar napp. Fy tusan. Jag försökte lägga kallt mot, men det ville han inte.. mitt lilla hjärta alltså.



Som tur är kom David kort efter smällen, för jag hade ju typ panik. Det gör verkligen ont i hjärtat när de små slår sig vill jag lova :( Blev iaf ingen vila för Vilde eftersom vi inte ville att han skulle somna efter en sån ordentlig smäll, men det har gått bra. Inge gnällig direkt och ändå har han inte sovit något sen klockan 11 idag :) -puh- Tur med något iaf!



Vilde busar runt som vanligt nu med ett plåster i pannan, sötnöten min! ♥


Kommentarer:
Postat av: Maria

Nej men usch, förstår om du fick panik.

Tur att det verkar ha gått bra.

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

men usch så otäckt stackarn.förstår verkligen att du fick panik en sån obehaglig känsla:( Inget som har behövt sytts?

Postat av: Elin, Albins mamma

Oj vilken smäll :(

Tur att det gick bra i oturen.

2010-03-25 @ 19:26:10
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

oj vilken smäll! :/



lille vilde! tur han busar ändå!

2010-03-25 @ 20:01:25
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa kropsskomplex!

ucsh

2010-03-25 @ 20:03:13
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Lena

Det såg otäckt ut.. såg nästan ut som det skulle behöva tejpas???

2010-03-25 @ 22:27:28
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Shit! Ser nästan ut att behöva tejpas?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits