Regn

Ute regnar det som bara den idag, inte så kul eftersom jag och Marie hade tänkt ta en promenad ut i skärgårn idag. Det får vi nog spara till en lite mindre regnig och blåsig dag faktiskt. För att se något positivt i det hela så verkar den mesta av snön iaf försvinna, och det är ju bra för nu vill vi ha vår :) Vår med solsken och långa promenader.

Jag ställde mig på vågen idag för första gången på nästan 2 månader. Har inte velat väga mig eftersom jag slarvat så med maten, men jag hade faktiskt gått ner 3 hg sen sist!! Det hade jag inte väntat mig, snarare upp 3 kg. Det var ju en positiv överraskning. Nu har jag "bara" 2,2kg till mitt första delmål och 7,2kg till mitt mål!! Sen hoppas jag att jag är nöjd, men det kommer jag nog inte vara..

Snart kommer Malins son Adam hit för jag ska passa honom lite medan hon ska iväg och fixa en grej. Annars händer det nog inte så mycket här inte.



Kommentarer:
Postat av: Rebecca

kul

Postat av: Carolina

Sv: Tur att vi alla är olika, det är inte alltid det finns tillgång till fler kuddar. :-)

2010-03-23 @ 11:17:16
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja så trist att de ska regna hade varit så skönt att få komma ut och röra sig lite. vi får ta de en annan regnfri dag! du ser det går framåt. heja heja heja:D

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja så trist att de ska regna hade varit så skönt att få komma ut och röra sig lite. vi får ta de en annan regnfri dag! du ser det går framåt. heja heja heja:D

Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

Har du gått ner hela 3 hg... Tsss ;)

2010-03-23 @ 16:50:11
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Gött!!

2010-03-23 @ 21:06:41
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits