Seg dag

Idag har jag inte gjort många knop inte. Typ bara varit ute för att gå till dagis med Devin och sen hämtade jag hem honom med bilen för då var Marie här och passade Vilde en liten stund :) Helt slö har jag varit. Tur man får ha sånna dagar emellanåt också.


Nybadad Devin

Efter badet kom Devin med kläder som han valt själv och det var självklart den nya Nova Star tröjan som han gärna skulle ha på sig dygnet runt om han fick välja själv ;)


Devin kollar på Dumbo

Vilde har blivit en riktig mammagris och går jag mer än en meter ifrån honom så skriker han i högansky! Det går inte att David tar upp honom för han skriker som om man slagit halvt ihjäl honom tills han får komma till mig och blir helt knäpptyst och lugn.


Mamma är för långt borta :(

Innan läggdags busade barnen som aldrig förr också. Skrattade som galningar och man kan bara sitta ner och njuta av sånna situationer :) Jag älskar det.


Mina fina busungar

Tack för idag, slut för idag.

Hittills i veckan: 30 km


Kommentarer:
Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

oj finns det hela pyjamasar i så stora storlkar? Trodde dom slutade typ på 86.

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

underbara stunder. man får bara njuta och suga in glädjen och lyckan av solstrålarna!<3

Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Har han hel pyjamas på sig? :)

2010-03-11 @ 22:25:14
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars din man, han kan inte känna sig uppskattad just nu ;)

2010-03-12 @ 11:31:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits